Tvättar händerna och startar här

Varför en ny blogg kan man undra? Varför ett nytt namn, kan man också undra? 
Jag har redan en fantastisk sida, ett fantastiskt namn och en underbara så kallad publik. 
Men jag har märkt att det är svårt att sälja in rena och harmoniska bilder till en publik som är vana att klicka på "gilla" när de ser en bild föreställande lerig, skitig och fartfylld motorsport. 
Så jag tänkte alltså testa här.
En lite renare sida i cyberspace, jämfört med innehållet på mina tidigare sidor.
Vi får se vart det slutar...
~ Trevligt att ni vågade titta in här i alla fall en gång, och jag hoppas att det ska bli fler! 

Kommentarer
Anel säger:

Härligt ❤. Jag kommer titta in ofta 😃

2013-09-05 | 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback